Ervaar zelf het verschil!

Verkoopstrategie

Vendôme Makelaardij biedt duidelijkheid over het verkooptraject waarbij we u van A tot Z begeleiden!

Stap 1: Kennismaking

Alles begint met een goede kennismaking. Wij komen bij u thuis langs en luisteren naar wat uw wensen zijn. Wij vertellen u wie wij zijn, wat onze werkwijze is en wat we voor u kunnen betekenen.

Stap 2: Gratis Waardebepaling

Wij bekijken uw woning en stellen op basis van onze ervaring en deskundigheid een marktwaarde vast voor uw woning. Kiest u om een samenwerking met Vendôme Makelaardij aan te gaan, dan wordt in overleg met u een vraagprijs vastgesteld.

Stap 3: Kwaliteit en Zekerheid

Het is belangrijk om vertrouwen in uw makelaar te hebben. Door voor Vendôme Makelaardij te kiezen, kiest u voor kwaliteit en zekerheid. Ons kantoor is lid van de branche organisatie VBO Makelaar. Deze organisatie is in 1985 opgericht en is met circa 1200 leden in Nederland één van de grootste van het land. Om onze klanten nog meer zekerheid te geven werken wij volgens de Algemene Consumenten voorwaarden VBO die tot stand gekomen zijn in overleg met de Consumentenbond en Vereniging Eigen Huis.

Stap 4: Verkoopstrategie

In overleg bepalen wij wat de beste verkoop- en marketingstrategie is om uw woning te verkopen.

Stap 5: Woningpresentatie

De presentatie van uw woning is essentieel en daarom verzorgen wij voor u het volgende:

  • Wij besteden veel zorg en aandacht aan een pakkende tekst waar de sterke punten van uw woning goed uitgelicht worden. 
  • Wij maken gebruik van een professionele vastgoedfotograaf die zorgt voor de hoogste kwaliteit van de presentatie van uw woning.
  • Wij maken de presentatie compleet met plattegronden in kleur, 360-graden tour en als 1e makelaar in de Gemeente Ede maken wij gebruik van Virtual Reality (met een bril). Verder maken wij een professionele gedrukte kleuren brochure.
  • Wij plaatsen uw woning op onze eigen website (ook als woning van de week) en de websites van VBO Makelaar, Funda, Jaap en 10-tal andere relevante websites.
  • Wij presenteren uw woning op Sociale media als Facebook, Twitter en LinkedIn.
  • Wij maken actief gebruik van ons netwerk.
  • Wij plaatsen een opvallend “Te koop” bord (indien gewenst).

Met deze complete presentatie komt uw woning bovenaan bij zoekopdrachten van potentiële kopers op Funda.

Optioneel (tegen meerprijs):

  • Verkoopstyling voorafgaande aan de fotoreportage
  • Videopresentatie van uw woning
  • Adverteren in huis-aan-huis kranten tegen gunstige prijzen
  • Meedoen aan Open Huis acties

Stap 6: Bezichtigingen

Wij plannen samen met u de afspraken voor de bezichtigingen en voeren deze uit met potentiële kopers. Wij houden u daarna telkens op de hoogte van de ontwikkelingen.

Stap 7: Onderhandelingen

Wij voeren in overleg met u de onderhandelingen met de mogelijke kopers. Wij gaan uiteraard voor een maximaal resultaat voor u.

Stap 8: Koopovereenkomst

Nadat de koop van uw woning gesloten is, gaan wij de koopovereenkomst opstellen. Wij zorgen ervoor dat alle relevante artikelen hierin opgenomen worden. Samen met de koper nemen we dit document rustig door. Wanneer beide partijen een handtekening hebben gezet is de koopovereenkomst gesloten.

Stap 9: Overdracht

De koopovereenkomst wordt aan de notaris overhandigd. De notaris zal dan de “akte van levering” opstellen die wij voor u zullen doornemen. Daarna zal met de koper nog een eindinspectie van de woning plaatsvinden. Wij begeleiden u naar de notaris waar beide partijen de akte van levering zullen tekenen. De woning is dan officieel verkocht. De sleutels van de woning worden aan de nieuwe eigenaar overhandigd.